Л.З.№8
контрольні запитання
1. Схарактеризуйте технологію Блог-квест.
Блог-квести –
організовані засоби Веб-технологій у середовищі WWW. За своєю організацією є
досить складними; вони спрямовані на розвиток у студентів навичок аналітичного
і творчого мислення. Він поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових
технологій в середовищі WWW засобами Веб-технологій.
4. Які компетенції майбутнього педагога
формуються в процесі виконання Блог-квестів?
Проектна діяльність
найбільш ефективна, якщо її вдається пов’язати з програмним матеріалом, значно
розширюючи і поглиблюючи знання студентів у процесі роботи над проектом. Метод
проектів завжди передбачає розв’язання проблеми, що, як правило, не обмежується
однією темою.
6. У чому полягає інтерактивна методика
Блог-квест?
Розв’язання значимої
проблеми сприяє тому, що вдається переключити увагу студентів з форми вислову
на її зміст. Студенти зайняті тим, як розв’язати проблему, які знайти
раціональні способи її розв’язку, де знайти переконливі аргументи, що доводять
правильність обраного шляху.
9. Як використовуються Блог-квести в самостійній
роботі студентів?
За своєю суттю, основою
Блог-квестів є проектна методика, що орієнтована на самостійну діяльність
студентів – індивідуальну, парну, групову, котра здійснюється за певний
проміжок часу. Цей метод органічно сполучається з груповим підходом до навчання
(cooperative learning).
10. Які особливості Блог-квестів і чим вони
відрізняються від інших технологій?
Характерними
особливостями Блог-квесту, що відрізняють його від інших технологій, зокрема
від методу проектів, є такі: насамперед заздалегідь визначаються ресурси, в
яких є інформація, необхідна для розв’язання проблеми. По-друге, Блог-квест
однозначно визначає порядок дій, який має виконати студент для одержання
необхідного результату. По-третє, обов’язковою складовою цієї технології є
перелік тих знань, умінь і навичок, яких можуть набути студенти після виконання
даних Веб-квестів, що входять до цього Блог-квесту. По-четверте, однозначно
визначені критерії оцінки виконаних завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий